Oleme siin, et aidata

Sinu pakk on saanud kahjustada? Või sulle teeb muret tarne või kahtlane sõnum? Meie klienditeenindus on valmis sind aitama. Siit lehelt leiad infot, kuidas lahendada pakkidega seotud probleeme, teatada õngitsuskatsetest ja saada vastuseid paljudele teistele küsimustele.

Võta ühendust

    Võta ühendust meie klienditeenindusega

    Esmaspäevast reedeni kell 9–19 ja laupäeval kell 9–15. Rakendub tavaline mobiilkõnede tasu, järjekorras ootamine võib samuti olla tasuline.

    Saada meile e-kiri

    Saada oma küsimus aadressile klienditeenindus@smartposti.com

    Oled äriklient?

    Meie äriklienditeenindus on abiks kõigi SmartPosti teenustega seotud küsimustes.

Küsimused pakkide ja turvalisuse kohta

    Teata kahjustatud pakist

    Märkasid, et sinu pakk on kahjustada saanud? Esita kahjunõue, edastades meile saadetist puudutava täpse info, sealhulgas fotod.

    Paki tagastamine

    Paki tagastamine on lihtne. Meie samm-sammuline õpetus teeb protsessi kiireks ja sujuvaks.

    Teata pettustest

    Said kahtlase sõnumi? Teavita meid selles kohe, et saaksime asja uurida ja aidata pettust ära hoida.

Juriidiline info

SmartPosti OÜ

Loomäe tee 13, 75306, Lehmja küla, Rae vald, Harjumaa, Eesti +372 60 11 000 klienditeenindus@smartposti.com

Reg nr 10891224 KMKR EE100799389

Pangainfo:

SEB Helsinki Branch IBAN: FI7133010001063452 SWIFT: ESSEFIHX

Meediapäringud

meedia@smartposti.com