Oleme siin, et aidata
Sinu pakk on saanud kahjustada? Või sulle teeb muret tarne või kahtlane sõnum? Meie klienditeenindus on valmis sind aitama. Siit lehelt leiad infot, kuidas lahendada pakkidega seotud probleeme, teatada õngitsuskatsetest ja saada vastuseid paljudele teistele küsimustele.

Võta ühendust
Võta ühendust meie klienditeenindusega
Esmaspäevast reedeni kell 9–19 ja laupäeval kell 9–15. Rakendub tavaline mobiilkõnede tasu, järjekorras ootamine võib samuti olla tasuline.
Oled äriklient?
Meie äriklienditeenindus on abiks kõigi SmartPosti teenustega seotud küsimustes.
Küsimused pakkide ja turvalisuse kohta

Teata kahjustatud pakist
Märkasid, et sinu pakk on kahjustada saanud? Esita kahjunõue, edastades meile saadetist puudutava täpse info, sealhulgas fotod.

Paki tagastamine
Paki tagastamine on lihtne. Meie samm-sammuline õpetus teeb protsessi kiireks ja sujuvaks.

Teata pettustest
Said kahtlase sõnumi? Teavita meid selles kohe, et saaksime asja uurida ja aidata pettust ära hoida.
Juriidiline info
SmartPosti OÜ
Loomäe tee 13, 75306, Lehmja küla, Rae vald, Harjumaa, Eesti +372 60 11 000 klienditeenindus@smartposti.com
Reg nr 10891224 KMKR EE100799389
Pangainfo:
SEB Helsinki Branch IBAN: FI7133010001063452 SWIFT: ESSEFIHX
Meediapäringud
meedia@smartposti.com