Mida teha, kui märkad pakil väliseid kahjustusi?
Kullerteenuse puhul
Kui paki toob kuller, soovitame paki üleandmisel välispakendi üle kontrollida. Kui märkad kahjustusi, võid keelduda saadetise vastuvõtmisest ja paluda kulleril lisada oma süsteemi märkus paki kahjustuse kohta.
Kui kuller tuvastab kahjustuse enne kohaletoimetamist, lisab ta ise pakisaaja nimel vastava märkuse. Seejärel võetakse saajaga telefoni või meili teel ühendust, et küsida, kas pakk soovitakse kahjustustest hoolimata vastu võtta või sellest keelduda.
Pakiautomaadi või pakipunkti puhul
Kui märkad paki kättesaamisel kahjustusi, siis tee neist selge foto, kui oled veel pakikapi või pakiautomaadi lähedal. Seejärel saada paki andmed, kahjustuse kirjeldus ja fotod meile e-posti aadressile klienditeenindus@smartposti.com. Meie spetsialistid vaatavad juhtumi üle ja võtavad sinuga ühendust, et pakkuda edasist tuge.
Mida teha, kui märkad, et paki sisu on kahjustatud?
Kui avastad, et paki sisu on kahjustatud, teavita sellest viivitamatult saatjat. Tee kahjustustest selged fotod ja jaga neid saatjaga.
Üldjuhul on ainult saatjal õigus nõuda hüvitist. Saatja peab selleks ühendust võtma lähteriigi teenusepakkujaga ja esitama kahjunõude.