Pakiautomaaditeenus ärikliendile

SmartPosti pakiveoteenused on kiire ja efektiivne viis, et jõuda oma partnerite ja/või klientideni.

SmartPosti paki lubatud kaal ja mõõtmed

Kapi suurus

Paki maksimaalne  kõrgus (cm)

Paki maksimaalne  laius (cm)

Paki maksimaalne  sügavus (cm)

Paki maksimaalne  kaal (kg) 

XS

5

34

45

5

S

12

34

60

35

M

20

34

60

35

L

34

36

60

35

XL

60

36

60

35

Minimaalsed mõõtmed

Paki minimaalne  kõrgus (cm)

Paki minimaalne  laius (cm)

Paki minimaalne  sügavus (cm)

Paki minimaalne  kaal (g) 

 

1 cm

15 cm

15 cm

100g

Tellimuste vormistamine

Tellimused tuleb vormistada SmartPosti iseteeninduses või automaatse andmevahetuse teel.

Tellimuste tühistamiseks, muutmiseks, abi saamiseks või muude transpordiga seotud küsimustes palume pöörduda klienditeeninduse poole aadressil ariklient@smartposti.com.

Pakkide üleandmine

Pakkide üleandmiseks on 3 erinevat võimalust:

Pakiautomaat. Pakid on võimalik üle anda Eesti ekraaniga pakiautomaatidest personaalse uksekoodi alusel.

Kuller. Pealekorje tellimiseks tuleb esitada korje tellimus SmartPosti iseteeninduses my.smartposti.ee. Pealekorje tellimiseks e-kirja teel tuleb saata vastavasisuline tellimus aadressile kuller@smartposti.com. Tellimuses tuleb välja tuua ettevõtte nimi, täpne aadress, telefoni number, pakkide eeldatav kogus ning eelistatud pealekorje ajavahemik, mis peab olema vähemalt 2 tundi.

SmartPosti teostab korjeid E–R. Tellimuse esitamise aeg sama päeva korjeks Tallinnast ja Tallinna lähiümbrusest (~10km) on hiljemalt kell 12.00. Hiljem saabunud tellimuste korjed ning korjed väljaspool Tallinnat toimuvad järgneval tööpäeval või võimalusel tellimuse esitamise päeval (tööpäeval).

Kauba toomine SmartPosti terminali: Jälgimäe tee 13 B, Tänassilma küla, 76406 Saku vald, Harjumaa (laadimisava nr 61B, haagisega/tagaluukautoga laadimisavad nr 63 – 64) E–R kell 09.00 – 17.00.

Kohaletoimetamine

SmartPosti pakiautomaadi teenus on klientidele kättesaadav 7 päeval nädalas (E-P). Kõik pakiautomaadid ja pakipunktid asuvad siseruumides, pakid on ilmastikumõjude eest turvaliselt kaitstud. Pakiautomaatide asukohad ja lahtiolekuajad on leitavad siit.

Paki lähtekohaks on pakiautomaat Eesti Vabariigis ning pakk toimetatakse saajale sihtkoha pakiautomaati, pakipunkti või postkontorisse. Saajat teavitatakse saabunud pakist ja paki asukohast SMS-i ja/või e-kirja teel. Sõnum sisaldab pakiautomaadi kapi avamiseks vajalikku uksekoodi ning hoiuaega. Paki hoiuaeg pakiautomaadis on 7 (seitse) kalendripäeva. Paki suuruse määramine toimub saadetava paki kõrgus x laius x sügavus mõõtude järgi. Kokku eristatakse 5 (viis) erinevat suurust (XS, S, M, L, XL). Saadetavate pakkide mõõtmine toimub sorteerimiskeskuses ja saatekulu arvutatakse sorteerimiskeskuses määratud suuruse järgi.

Tagastamine

Igal ärikliendil on võimalik lisada oma teenuste hulka paki tagastusteenus. Selleks tuleb aktiveerida tagastusteenus kokkuleppel SmartPosti OÜga.

Tagastusteenusega on lõppkliendil võimalik internetipoest või kataloogist tellitud kaup pakiautomaadist paki kättesaamisest 14 päeva jooksul saatjale tasuta tagastada.

Tagastusteenuse aktiveerimiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega telefonil +372 607 7000 või e-posti teel ariklient@smartposti.com

Pakk, mida ei ole hoiuaja jooksul saaja poolt vastu võetud või mille tarne on ebaõnnestunud, tagastatakse saatjale saatja poolt tagastusteks määratud sihtkohta.

Lisateenused

Lisateenused

Teenuse kirjeldus

Lunamakse teenus

Saaja tasub Saadetises oleva kauba eest kauba kättesaamisel pakiautomaadi juures pangakaardiga. Saatja tasub lunasaadetise saatekulu ja lunatasu lisateenuse eest. SmartPosti kannab lunasumma üle Saatja poolt määratud arvelduskontole.

Saaja tuvastamine ID-kaardiga või vanuse kontroll

ID-kaardiga Saadetise Saaja isiku tuvastamise puhul on vajalik teada Saaja isikukoodi, mis tuleb tellimuse juurde märkida tellimust esitades. ID-kaardi alusel saab pakiautomaadist Saadetise kätte ainult see isik, kelle isikukood märgitakse tellimusse. Vanusekontrolli puhul kontrollitakse enne Saadetise väljastamist ID-kaardi alusel Saaja vanust. Saadetise saab kätte ajavahemikus kell 10.00-22.00.

Saadetise väljastusteade

SMS-ga

Saaja poolt paki pakiautomaadist välja võtmisel saadetakse saatjale SMS-teade.

Saadetise väljastusteade e-kirjaga

Saaja poolt paki pakiautomaadist välja võtmisel saadetakse saatjale e-mailile teade.

Saadetise ümbersuunamine

Ärikliendi (saatja) soovil on võimalik pakki ümber suunata saaja poolt valitud teise sihtpunkti.

Sihtriigid ja tarneaeg

Pakiautomaate ja pakipunkte teenindatakse (tühjendatakse/täidetakse) Eestis 7 päeva nädalas.

Eeldatavad tarneajad sihtriigiti:

Sihtriik

Eeldatav tarneaeg tööpäevades (E–R)

Eesti

1*

Soome

2–5**

Läti

1-3

Leedu

1-3

*Paki transport pakiautomaati või pakipunkti toimub järgmisel päeval peale paki jõudmist SmartPosti terminali (v.a. riiklikud pühad).

**Pakkide liikumise kiirus Helsingi piirkonda on 2–3 tööpäeva ja mujale Soome 3–5 tööpäeva.

Tingimused

SmartPosti OÜ poolt kohalduvate üld- ja tarnetingimustega, keelatud saadetiste, SmartPosti vastutuse ning muu infoga saate tutvuda siin.

Pakendamise tingimustega on võimalik tutvuda siin.

SmartPosti OÜ-lt teenuse tellimisel kinnitate, et olete tingimustega tutvunud ning kohustute neid täitma.

Lisaküsimuste korral palume pöörduda ärikliendi klienditeeninduse poole aadressil ariklient@smartposti.com.