SmartPosti värsked uudised

Üldiste lepingutingimuste muudatused

30.6.2025

Anname teada, et muutsime nii era- kui ärikliendi üldisi lepingutingimusi, et tagada suurem läbipaistvus ning ühtlustada teenuseid Baltikumi tasemel. Uued lepingutingimused jõustuvad 1. augustil 2025.

Mis on uutes tingimustes muutunud võrreldes varasematega?

1. Ühtsed üle Baltikumi Uued üldised lepingutingimused on koostatud arvestades kõigi kolme Balti riigi vajadusi, neis on ühtne lähenemine teenuste osutamisele kogu regioonis. See on eriti oluline muudatus nende klientide jaoks, kes tegutsevad erinevates Baltimaades, lihtsustades nende tegevust.

2. Vastutuse piiramine ja kahju hüvitamine Võrreldes varasemate tingimustega on uutes täpsemalt määratletud vastutuse piiramine, sealhulgas välja toodud konkreetsed hüvitamise ülempiirid.

3. Kliendi kohustused ja andmete täpsus Uus versioon määratleb selgelt kliendi kohustused, sealhulgas kohustuse edastada saadetiste, andmete ja suhtluskanalite kohta täpseid ja tõeseid andmeid. Klient peab tagama, et andmed (nt aadress, kauba kirjeldus) oleksid õiged, sest need on aluseks teenuse osutamisele ja arveldamisele.

4. Lepingu lõpetamine Uued tingimused annavad SmartPostile õiguse lõpetada leping ühepoolselt etteteatamiseta, kui teenuseid ei ole kasutatud 12 kuu jooksul.

5. Intellektuaalse omandi kasutamine Juhime tähelepanu, et SmartPosti kaubamärkide ja visuaalsete elementide õigused kuuluvad SmartPostile. Kliendid, kes soovivad kasutada SmartPosti kaubamärki, peavad eelnevalt saama selleks loa ning järgima brändijuhist. Lisainfo brändi kohta: meedia@smartposti.com.

Uued üldised lepingutingimused on juriidiliselt täpsemad, paremini kohandatud rahvusvahelise äritegevuse vajadustele ning pakuvad paremat kaitset ja selgust mõlemale lepingupoolele. Need loovad aluse tõhusamaks koostööks üle kogu Baltikumi.

Vaata siit uusi erakliendi üldisi lepingutingimusi.

Vaata siit uusi ärikliendi üldisi lepingutingimusi.