SmartPosti värsked uudised

Miks SmartPosti lisas oma nimesse i-tähe?

31.5.2025

Kui brändi nimesse ilmus justkui tagasihoidlik "I", võis see pealtnäha tunduda väike muudatus. Kuid SmartPosti puhul on tegu palju enama kui pelgalt tähe lisamisega. Uue nime ja logo taga peitub sümboolne ja strateegiline samm. “Posti” ettevõtte logos on identne Soome Posti emafirma logoga.

Uus visuaalne identiteet ei ole lihtsalt visuaalne värskendus värskenduse pärast. See näitab selgelt, et Eestis tegutsev SmartPosti on nüüd osa Posti grupist ja kuulub rahvusvahelise logistikaettevõtte perre.

Ettevõttel on tugev Eesti taust ja pikk ajalugu, ent kätte jõudis aeg kasutada Posti grupi tippkompetentsi ja rahvusvahelisi ressursse, mis aitavad viia nii teenused kui ka tehnoloogia veelgi paremale tasemele.

Kõige kõnekam samm Posti usaldusest ja tulevikku vaatavast strateegiast Eestis on uue sorteerimiskeskuse avamine Rae vallas, mis on Posti grupi Baltikumi suurim sorteerimiskeskus. Umbes 14 miljoni euro suurune investeering ei ole mitte ainult oluline samm SmartPosti arengus, vaid ka märkimisväärne välisinvesteering Eestisse. See kinnitab Eesti rolli kasvava regiooni logistikakeskusena.

Kui 2008. aastal paigaldati Eestisse esimene pakiautomaat, ei osanud keegi aimata, millise revolutsiooni see kaasa toob. Sellest sai alguse Eestist pärit innovatsioon, mis nüüdseks on saanud rahvusvahelise ulatuse ja tugeva toetuse. Nüüd, aastakümneid hiljem, on Eesti ja SmartPosti taas fookuses. Seekord kui Posti grupi strateegiline tugipunkt Balti regioonis.