Paki tagastamine

Kui soovid paki tagastada, tutvu kõigepealt paki saatnud e-poe veebilehel olevate tagastustingimustega. Vajaduse korral võta e-poega täiendavate selgituste saamiseks ühendust. Ära unusta kontrollida paki tagastustähtaega.

Kui pakiga on kaasas tagastussilt

Toimi järgnevalt.

  1. Mine meie iseteeninduse lehele.

  2. Vali menüüst "Tagastus".

  3. Sisesta tagastatava paki pakikood/tagastuskood.* * Vähemalt 9 tähe ja numbri kombinatsioon – ilma tühikute, sulgude, punktide või muude erisümboliteta. Kui tagastamist ei õnnestu vormistada või tagastusperiood on möödunud, võta abi saamiseks ühendust saatjaga. Kui paki numbrit ei aktsepteerita, kontrolli veel kord, et tagastussildil olev number oleks õigesti sisestatud. Kui tagastatava paki numbrit aktsepteeritakse, saad selle tagastada SmartPosti pakiautomaadi, kulleri või pakipunkti kaudu (viimasest vaid rahvusvahelisi pakke).

Tagastamine pakiautomaadi kaudu

Pakiautomaate saab kasutada pakiautomaatide või kullerite kaudu kätte toimetatud pakkide tagastamiseks tingimusel, et need mahuvad pakikappi. Mine iseteeninduse lehele ja vali vasakult menüüst “Tagastus”. Vali soovitud asukoht ja täpsusta paki suurus. Kui pakk on vormistatud, vii see valitud pakiautomaati. Pakiautomaadi juures vali ekraanilt saatmisviisiks „Paki saatmine“ → „Uksekoodiga saatmine“.

Tagastamine kulleriga

Kui paki toimetas kohale kuller või kui see on pakiautomaadi jaoks liiga suur, võid sellele kulleri järele kutsuda, täites pakitagastusvormi.

Tagastamine pakipunkti kaudu

SmartPosti pakipunktide kaudu saab tagastada rahvusvahelisi pakke, mis on toimetatud kohale pakipunkti, pakiautomaati või kulleriga – tingimusel, et need mahuvad pakiautomaati. Rahvusvahelisi pakke saab tuvastada tagastussildil oleva teenuse nimetuse järgi, näiteks: DHL Return Connect GLS ShopReturnService Parcel Connect Return Postal Parcel Baltics Return Paki tagastamiseks pakipunkti mine ükskõik millisesse SmartPosti pakipunkti. Veebipõhine vormistamine või broneerimine ei ole vajalik. Anna lihtsalt pakk pakipunkti töötajale üle ja edasta oma e-posti aadress, et saada kinnitus tagastuse kohta. Leia lähim SmartPosti pakiautomaat.

Pea meeles, et SmartPosti kaudu saab tagastada ainult verifitseeritud tagastussiltidega pakke.

Müüjaga ühenduse võtmine tagastussildi saamiseks

Kui tagastussilt puudub, võta ühendust saatjaga (nt e-poe klienditeenindusega), et see hankida. Kui oled sildi kätte saanud, järgi tagastuse vormistamiseks ülaltoodud samme.

Pakkimine ja markeerimine

Veendu, et esemed on vastupidavate materjalidega kindlalt pakitud ja pakk on korralikult suletud. Eemalda pakendilt kõik vanad sildid ja triipkoodid, et vältida segadust sorteerimise ajal. Kinnita tagastussilt pakendi pealmisele küljele ja veendu, et see oleks täielikult nähtav. Kui algset silti ei saa eemaldada, peab tagastussilt täielikult katma vana sildi vöötkoodi.

Paki tagastamise meelespea

Tagastatud pakid peavad vastama turvalise transpordi nõuetele, sealhulgas peab neil olema nõuetekohane pakend ja tagastussilt. Kehvalt pakitud pakkide vastuvõtmisest võidakse keelduda. SmartPosti pakiautomaatidesse pandud tagastussildita pakke ei saa töödelda ja need võivad sorteerimise käigus kaduma minna.

Üksikasjalikud pakkimissoovitused leiad meie pakkimisjuhendist.

Paki tagastamine saatmiskoodiga

Saatmiskoodiga saates ei pea paki tagastamise eest enam midagi maksma – saatekulu on juba tasutud. Saatmiskood saadetakse sulle meie partneri poolt, kes on saatmiskoodiga tagastuse teenuse aktiveerinud. Saatmiskood koosneb vähemalt 6 sümbolist ning sisaldab numbreid 1–9 ja tähti A–F.

Variant 1. Paki tagastamine klahvistikuga pakiautomaadi juures 1. Paki esemed korralikult Pane kõik tagastatavad esemed ühte pakendisse, soovitatavalt samasse pakendisse, millega pakk sulle saadeti. Sulge pakend tugeva teibiga, et tagada ohutu kohalejõudmine. 2. Kirjuta pakile saatmiskood Saatmiskood saadeti sulle meie partneri poolt. Saatmiskood koosneb vähemalt 6 sümbolist ning võib sisaldada nii tähti kui ka numbreid. 3. Skaneeri QR-kood Leia pakiautomaadilt kleebist „Kas sul on saatmiskood?“ ning skaneeri telefoniga kleebisel olev QR-kood. Sisesta avanenud lehele sulle juba varem saadetud saatmiskood ning vali sobiva suurusega kapp. 4. Pane pakk teele Leia õige kapiuks, ava see ekraanil kuvatud uksekoodiga (PIN -koodiga) ja pane pakk sisse. Kui pakk ei mahu valitud pakikappi, saad kapi suurust muuta telefoni ekraanilt, kui vajutad valikule "Vajad suuremat kappi?". Sulge uks ja vajuta telefoniekraanil „valmis”.

Ongi kõik! Kui pakk on kapis, korjame selle peale ja hoolitseme, et see jõuaks sujuvalt sihtkohta. NB! Kui kapiuks peaks olema juba eelnevalt avatud, sulge see esmalt ja seejärel ava see oma koodi abil uuesti.

Variant 2. Paki tagastamise vormistamine iseteeninduslehel ja saatmine klahvistikuga pakiautomaadist 1. Paki esemed korralikult Pane kõik tagastatavad esemed ühte pakendisse, soovitatavalt samasse pakendisse, millega pakk sulle saadeti. Sulge pakend tugeva teibiga, et tagada ohutu kohalejõudmine. 2. Kirjuta pakile saatmiskood Saatmiskood saadeti sulle meie partneri poolt. Saatmiskood koosneb vähemalt 6 sümbolist ning võib sisaldada nii tähti kui ka numbreid. 3. Vormista pakk veebis Mine iseteeninduslehele, vali „Tagastus“, sisesta sulle saadetud saatmiskood. Vali paki suurus ning pakiautomaat, kust paki teele paned ning lõpeta paki registreerimine. 4. Pane pakk teele Vii pakk pakiautomaati, mille valisid vormistamise käigus. Leia oma kapi number ja ava kapp uksekoodiga, mille saatsime sulle e-postiga (või muu sinu eelistatud kanali kaudu). Pane pakk kappi ja sulge uks korralikult. NB! Kui kapiuks peaks olema juba eelnevalt avatud, sulge see esmalt ja seejärel ava see oma koodi abil uuesti. Pea meeles • Uksekood kehtib järgmise päeva lõpuni või kuni asukoht suletakse. • Veendu, et toimetaksid paki pakiautomaati enne selle asukoha sulgemisaega. Ongi kõik! Kui pakk on kapis, korjame selle peale ja hoolitseme, et see jõuaks sujuvalt sihtkohta.

Variant 3. Paki tagastamine ekraaniga pakiautomaadi juures 1. Paki esemed korralikult Pane kõik tagastatavad esemed ühte pakendisse, soovitatavalt samasse pakendisse, millega pakk sulle saadeti. Sulge pakend tugeva teibiga, et tagada ohutu kohalejõudmine. 2. Kirjuta pakile saatmiskood Saatmiskood saadeti sulle meie partneri poolt. Saatmiskood koosneb vähemalt 6 sümbolist ning võib sisaldada nii tähti kui ka numbreid. 3. Vii pakk ükskõik millisesse SmartPosti ekraaniga pakiautomaati Vali ekraanil "Saada pakk" ning seejärel vali „Saatmine saatmiskoodiga“. Sisesta saatmiskood, vali kapi suurus, aseta pakk kappi ja sulge uks korralikult. Kui kapi suurus ei sobi, saad seda muuta vajutades ekraanil "Vajan suuremat kappi". Ongi kõik! Kui pakk on kapis, korjame selle peale ja hoolitseme, et see jõuaks sujuvalt sihtkohta. NB! Kui kapiuks peaks olema juba eelnevalt avatud, sulge see esmalt ja seejärel ava see oma koodi abil uuesti.