Kuidas saan SmartPostiga lepingu sõlmida? Regulaarsete tarnete kokkuleppimiseks ja SmartPostiga lepingu sõlmimiseks võta palun ühendust meie müügitiimiga e-posti teel myyk@smartposti.com või helistades telefonil +372 60 77 000 tööpäeviti kell 9–17. Palun tutvu ka meie iseteenindusega, kust saad mugavalt saata SmartPosti pakke Eesti, Lätti, Leetu ja Soome.
Kuidas saan jälgida oma saadetist?
Saadetise jälgiminePaki teekonna jälgimiseks sisesta palun korrektne pakikood (jälgimisnumber). Kui saadetise staatus on „kohale toimetatud“, on pakk üle antud saajale. GLS-i saadetiste jälgimiseks kasuta seda jälgimislehte. Kui paki kohaletoimetamine ebaõnnestus, on näha mitte-kohaletoimetamise põhjus. Lisaküsimuste korral võta ühendust aadressil ariklient@smartposti.com.
Kuidas saan esitada nõude kaotatud või kahjustatud saadetise kohta? Kui sul on SmartPostiga sõlmitud teenuseleping, täida palun kahjunõudeavaldus. Nõude esitamisel lisa palun ka vastavad dokumendid (arve saadetise sisu väärtuse kohta, välise pakendi ja pakendi sisu fotod, fotod kahjustada saanud kaubast jne). Pärast kahjunõude kättesaamist võtab meie spetsialist sinuga ühendust. Kui oled pakisaaja ja sul ei ole SmartPostiga sõlmitud teenuselepingut, esita palun nõue saatjale või võta ühendust meie klienditeenindusega edasiste juhiste saamiseks.
Saadetise staatus näitab „kohale toimetatud“, kuid saaja eitab selle saamist. Mida teha? Kui saadetise jälgimise lehel on staatuseks „kohale toimetatud“, kuid saaja väidab, et pole pakki saanud, kirjuta palun klienditeenindusele klienditeenindus@smartposti.com , lisades saadetise saaja e-posti aadressi ning kontakttelefoni numbri ning muu pakiga seotud olulise info.
Kuidas peaksin oma saadetise pakkima? Saadetis peab olema pakitud nii, et sisu ei saaks kahjustada ilma välispakendit kahjustamata. Kui saadetise sisu on kergesti purunev, kasuta kindlasti täiendavat sisepakendit. Sisu ei tohi pakendi sees vabalt liikuda – kõik tühimikud tuleb hoolikalt täita pehmendusmaterjalidega (nt mullikile, vahtpelletid jne). Pakkimisnõuded leiad siit.
Miks minu saadetis toimetati naaberaadressile? Erinevates Euroopa riikides kehtivate tarnenõuete kohaselt võib saadetise toimetada saaja lähimale naaberaadressile, kui kohtaletoimetamisel ei leita saajat märgitud aadressilt. Vastavalt GLS-i eeskirjadele ei võta kuller Euroopa riikides enne kohaletoimetamist saajaga telefoni teel ühendust.
Olen lepinguline äriklient ja mul on küsimus, millele ma veebilehelt vastust ei leia. Kellega peaksin ühendust võtma? Palun võta meiega ühendust e-posti teel ariklient@smartposti.com või helistades telefonil +372 60 77 000 tööpäeviti kell 9-17.
