Äsja ilmunud Kantar Emori uuringust selgub, et Eesti elanikud soovitavad pakiveoteenustest kõige enam kasutada just SmartPosti teenust. Kui vaadata kõik valdkondi kokku, siis ka seal on SmartPosti kõrgel 6. kohal.
NPS soovitusindeksi uuring kaardistab, kuivõrd soovitaksid inimesed oma sõpradele ja tuttavatele erinevaid ettevõtteid, mille teenindusega nad on viimasel ajal kokku puutunud. Kõige rohkem soovitatud ettevõtted on lisaks SmartPostile Eestis veel Lux Express, Rahva Raamat, Jetoil, Synlab ja Meliva.
Uuringu kohaselt soovitavad SmartPosti teenuseid 56% teenuse kasutajatest, 32% suhtub teenusesse neutraalselt ning ainult 12% teenust ei soovitaks. Uuringust tuli välja, et SmartPosti soovitavad enim eesti rahvusest inimesed, vanusegruppide lõikes on SmartPosti soovitajad vanuses 25-50 aastat.
SmartPosti oli üldpingereas 6. kohal, DPD positsioneerus tänavu 21. ja Omniva 18. kohale. Oma valdkonna number üks on SmartPosti Kantar Emori uuringu põhjal olnud juba uuringu algusest ehk alates aastast 2017.
Head meelt teeb ka see, et SmartPosti iseteeninduse veebileht my.smartposti.ee sai oma valdkonna veebiteenuste kategoorias esikoha. Kõrgelt hinnati ka SmartPosti kodulehte.
Kliendid rõhutasid SmartPosti teenuse juures kõige enam teenuse kiirust ja siseruumides asuvaid pakiautomaate, palju toodi välja ka lihtsust, turvalisust ja sõbralikku hinda.
„SmartPosti saavutus jõuda top 6 on seda märkimisväärsem, et erinevalt paljudest teistest tipus olijatest ei ole meie puhul tegu meelelahutusvaldkonna esindajaga – suudame tempot hoida selliste ettevõtetega nagu kinod, raamatupoed, laevandus või siis tervishoiu erasektor,“ on SmartPosti Baltikumi kliendikogemuse juht Triinu Luidalepp väga rahul. „See näitab, et pakkide kohale toimetamine on teenus, mis toob inimestele palju positiivseid emotsioone ja mida peetakse tõepoolest oluliseks,“ lisas ta.
Eesti suurimate teenindusettevõtete soovitusindeksi NPS (net promoter score) uuring mõõdab reaalsetel kogemustel põhinevat soovitushinnangut. Uuringus mõõdeti tänavu 79 ettevõtet. Kantar Emor viis uuringu läbi veebis 25.2.–18.3 ja selles osales 2151 Eesti elanikku vanuses 16–74 eluaastat.
Lisainfo Kantar Emori lehel.