SmartPosti emaettevõte Posti Grupp värskendas oma e-kaubanduse ja pakiveoteenuste ärivaldkonna struktuuri. Muudatuse eesmärk on kiirendada ettevõtte kasvu, eriti Baltikumis.
Sellel ametikohal on oluline roll ligi 15000 töötajaga ettevõtte otsustusprotsessides ning see samm näitab kõnekalt, et Baltikumi roll ja nähtavus Posti Grupis kasvab. Samuti suureneb ühine äritegevus erinevates riikides.
„Mul on hea meel, et Balti riikidel on nüüd Posti pakiäri otsustusprotsessis suurem roll. See toob piirkonnale rohkem tähelepanu ja tuge. See loob tugeva aluse meie ambitsioonikate kasvueesmärkide saavutamiseks. Minu uus ametikoht nõuab suurt vastutust, aga olen kindel, et koos kogenud ja motiveeritud meeskonnaga nii Baltikumis kui ka Soomes suudame selle väljakutsega hakkama saada,“ ütles Mickus.
„Soovime senisest enam keskenduda ärihuvidele ja rahvusvahelisemaks muutumisele. Pidevalt muutuvas valdkonnas peame kõikidel turgudel saama veelgi kliendikesksemaks. Gediminas Mickuse ametisse nimetamine on tähtis samm, tugevdamaks Balti riikide rolli ettevõtte tegevuses,“ ütles Posti Grupi asepresident Arttu Hollmérus, kes vastutab e-kaubanduse ja pakiveoteenuste valdkonna eest.
Aasta alguses sai Smartpost Itellast kõigis kolmes Balti riigis SmartPosti. Nimevahetuse eesmärk oli luua rahvusvahelisel turul ühtne ja paremini äratuntav kaubamärk. 2024. aastal investeeris Posti Grupp 2 miljonit eurot Baltikumi pakiautomaatide võrgustiku laiendamisse. Praegu kuulub Baltikumi ja Soome võrgustikku üle 4100 pakiautomaadi ja -punkti. Eestis on SmartPostil 346 asukohta.