SmartPosti värsked uudised

SmartPosti võtab maksutõusu enda kanda

30.6.2025

Alates 1. juulist 2025 tõuseb Eestis käibemaksumäär 22 protsendilt 24 protsendile. SmartPosti teenuste hinnad eraklientidele aga ei muutu. Ettevõte on otsustanud käibemaksutõusu enda kanda võtta, et vältida hinnatõusu inimestele.

„Arvestades järjestikuseid maksutõuse ja majanduslikult keerulist olukorda, oleme otsustanud, et alates 1. juulist me eraklientidele mõeldud teenuste hindu ei tõsta,“ ütleb Sander Borodkin, SmartPosti müügiosakonna juht. „Võtame käibemaksutõusu enda kanda, et lõpphind kliendile jääks muutumatuks. Meie soov on anda väike, aga praktiline panus selleks, et igapäevakulud ei kasvaks rohkem kui paratamatult peab.“

Tegemist on juba teise käibemaksutõusuga viimase kahe aasta jooksul. Samal ajal on mitmed hinnatõusud puudutanud paljusid eluvaldkondi. Alates toidukorvist kuni transpordi ja energiakuludeni. Eesti Panga viimase prognoosi kohaselt ulatub hinnatõus sel aastal 5,4 protsendini, samas kui majanduskasv jääb 1,5 protsendi juurde.

„Näeme igapäevaselt, kui suur on meie teenuse roll inimeste argipäevas Olgu see saadetud taaskasutatud ese igapäevaseks tarbeks või kingitusena kallile inimesele. Meie eesmärk on hoida SmartPosti teenused usaldusväärsena ja kättesaadavana ka keerulisemal ajal,“ lisab Borodkin.

SmartPosti otsus puudutab ainult erakliente. Ettevõtte hinnapoliitika äriklientidele lähtub eraldi kokkulepetest ja teenuste mahupõhisusest.