Novembrikuise E-smaspäevaga algab Eesti e-kaubanduse tipphooaeg, mis kestab jõuludeni. Seega on praegu viimane aeg teha ettevalmistusi, et sinu e-poe tippvorm saaks ajastatud õigest. Kas oled kõige alloleva peale juba mõelnud?
Korjeteenus ennetab võimalikku pudelikaela
Tipphooaeg võib kaasa tuua hüppeliselt kasvanud pakimahud ja olukorra, kus e-poe omanikul ei jätku enam aega viia tellimusi ise pakiautomaati. Selle pudelikaela vältimiseks soovitame tellida korje. See tähendab, et tuleme ise sinu pakkidele järele ja viime need kiiresti sinu klientideni – suuremal osal juhtudel juba järgmisel päeval. Kui vajad korjeid regulaarselt, saame selleks ajakava kokku leppida vastavalt sinu vajadustele.
NB! Kui sul on korjeajad juba kokku lepitud, vaata üle, kas need vastavad ka sinu 2025. aasta tipphooaja vajadustele.
Laoteenuse hind sõltub mahtudest
Kui sinu praegune laopind jääb liiga väikeseks või sul ei jätku enam piisavalt aega e-poe logistika igapäevaseks korraldamiseks (tellimuste vastuvõtmine, komplekteerimine ja välja saatmine) ning ei jää piisavalt aega müügi ja arenduse jaoks, on õige aeg kaaluda laoteenuse sisseostmist.
Meie laoteenuse hinnastus põhineb töötundidel ja kasutatud pinnal, seega kulud muutuvad vastavalt sellele, kas käes on tipphooaeg või rahulikum periood.
Tutvu e-poe logistika teenusega.
Kas automaatne andmevahetus SmartPostiga on olemas?
Liidestused läbi API-de ja pluginate automatiseerivad sinu e-poodi. Need aitavad sul säästa aega ning parandada kliendikogemust. API-liidestuste abil saad oma e-poodi lisada näiteks tarnevõimalusi, pakiautomaate ja saadetise jälgimist.
Võta ühendust myyk@smartposti.com
Kullerteenuse lisamine toob lisakliente
Sinu kliendid hindavad tarnevõimaluste mitmekesisust, et leida igaks olukorraks sobivaim. Eestis on pakiautomaadid selgelt kõige populaarsem tarneviis, kuid vastavalt asukohale ja tellitavale kaubale eelistab suur osa e-ostlejatest ka kullerteenust. Kui lisad oma e-poe ostukorvi mõlemad, suurendad võimalikke klientide hulka.
Tutvu pakiautomaaditeenuse ja kullerteenusega.
Kontrolli, et tarnevõimalused oleksid korrektsed
Sinu e-poe kliendi ostukogemus on sujuvam, kui check-out’is on tarneviisid võimalikult selgelt ja ühtses stiilis välja toodud. Veendu, et SmartPosti nimi oleks kirjutatud õigesti (keskel suur P täht ja lõpus i-täht) – nii ostukorvis kui tarnetingimustes.
